Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 20 stycznia 2022

Wspomnienia po 16 latach

Nijaki Xysio wspomina na Garsoniera.com prostytutkę Donnę w temacie  "Emerytowane legendy"  o której jest niniejszy Blog.

  xysio

Napisano dziś 01.11.2021, 10:22

Re: Emerytowane legendy

Bywalec

        

·         +users

         http://www.garsoniera.com.pl/forum/public/style_extra/team_icons/3.gif

·         150 postów

·         Dołączył: 04-12-2006

·         Płeć:Facet

·         Skąd:wawa

·          

Widzę ten temat od dawna i tak sobie myślałem, że to trochę bezsensu takie ckliwe wspominki, przejrzałem parę stron tego wątku i zrozumiałem jest tak źle, że zostają wspominki no i mnie się udzieliło. Nie dawno nieświadomie apelowałem KATEBI wróć, trochę żartem trochę na serio. Jeśli zaś panny wspominam to dla mnie Nr 1 była Donna przyjmowała na starym mieście byłem u niej 3 razy a ostatni w dniu przyjazdu Benka do Polski. Takie to wspomnienie...

 

   Pozdrawiam Xysio

 

Dodam, że Benek przybył do Polski 25 maja 2006 roku.

26.05.2006 odkryłem jej ogłoszenia prostytucyjne na Odloty.pl;tego dnia Donna zakończyła działalność ruchania i razem likwidowaliśmy burdel na Starym Mieście.

Paweł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz