Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 grudnia 2020

8. II CZĘŚĆ DALSZEGO ODKRYWANIA KOŁDRY

Dalej co pisali o moje Najdroższej „D” na garsonierze (też Paweł ale to nie ja; ja dowiedziałem się o Prostytutce Dona 30 dopiero 25 maja 2006r.) Te posty istnieją na tym portalu do dzisiaj:


Dona 30



Pawel                                                              21.05.2006, 18:58










Post #4


a czy anal naprawde w cenie?










Locator      21.05.2006, 20:19    Post #5

Pan Richelieu zapomniał dodać, że panna wyposażona została w biust nr 3 wcale nie przez naturę, lecz przez chirurga plastycznego.


--------------------











Post #6

Żółtodziób
24.05.2006, 14:14  Witam wszystkich!   konikp
Można zgodzić się z listem poprzednika ale poza oceną jednego szczegółu - urody tej dziewczyny. Buzia jest fatalnareszta rzeczywiście 10+. Laska przyjmuje na Freta i jest dość miła, szpagat też robi:).
Nie mam większego porównania z innymi pannami na mieście (zaliczyłem tylko dwie inne z puli "drogie") więc u mnie ma trzecie miejsce. Jeśli macie więcej kasy to polecam Ewę "podróżniczkę" - laska ogłasza się na odlotach i garso.pl równocześnie w W-wie, Wrocku i Poznaniu ( tel. 511 199 051). Jest nieźle zaangażowana i robi super loda. Dużo lepszego od Dony w każdym razie. To tyle. A - jeszcze jedno - czytałem posty innych forumowiczów i chciałbym uniknąć śledztw typu alf czy nie alf - odp: NIE ALFA jeśli się nie podoba odpowiedź to trudno.

konik




















24.05.2006, 15:25
Post #7
Post #7


   
Czas bym i ja coś napisał.

Zachęcony fotografiami i romową telefoniczną z Doną postanowiłem ją odwiedzić.
Mieszkanie nowoczesne, czyste, komfortowe warunki spotkania. Łazienka niestety mała

Dziewczyna:
- wysoka, bardzo sympatyczna i na poziomie, zaangażowana, cholernie zgrabna, wysportowana i o takim zadbanym ciele jakiego nie widziałem, fantastyczna figura i pupa.
- buzia ładna, uśmiechnięta, ładne białe ząbki, śliczne oczy.
- biust ładny, duży wg mnie 4 Doszukiwałem się szwów po wspomnianej tu ingerencji chirurgicznej i ... nie
znalazłem, ale cóż lekarzem nie jestem

Sex - panna kocha się rewelacyjnie we wszystkich pozycjach nawet w szpagacie , francja cos cudownego. Dona ma w mieszkaniu duże lustro w którym też się bzyka - niesamowity widok


Jak dla mnie 10/10
 

No i właśnie; 2 lata później dowiedziałem się, że Karat 71 to nikt inny jak sama moja ukochana”D” i Dona 30. Jej Kochanek jak Go wcześniej nazwałem prezes „S” - 24 maja znalazł ogłoszenie Dony30 w Internecie. Też nie wiedział, że „D” jest normalną prostytutką. Powiadomił Ją o tym fakcie z rana tego dnia. Ona w odpowiedzi chciała się z nim spotkać i wytłumaczyć (wyjaśnić); ale co tu wyjaśniać; On jej odmówił spotkania. Więc Dona30 jako Karat71 w ramach zemsty na prezesie „S” wysmarowała sobie o sobie na garsonierze taka właśnie laurkę korygując przy tym informacje o sobie tj. zębach, biuście, twarzy itd.  

Gdyby Prezes „S” spotkał się wtedy ze swoim Cudkiem jak nazywał „D” -  24 maja to ze mną Pawłem pewnie by się nie spotkała pomimo, że w nocy zobaczyłem Jej ogłoszenie i byłem umówiony następnego dnia tj. 25 maja. A tak prezes „S” odpadł i zostałem JA i byłem ostatnią szansą „D”, że jej ktoś pomoże. I tak trafiłem do „piekła” na następne 3 i pół roku.










24.05.2006, 15:32
Post #8

Żółtodziób
Oj litości!!! Laska jest super zgrabna ale buźkę ma jakby z innego ciała - 10 lat starszego. Dużo tapety i po obu stronach uzębienia świecące haczyki - oznacza to braki uzupełnione protezą
Esteci - keep away!

Cytat(Karat71 @ 24.05.2006, 14:25)
- buzia ładna, uśmiechnięta, ładne białe ząbki, śliczne oczy.











Post #10

Przez telefon panna powiedziała, że franc tylko w gumie. Czy ktoś to potwierdzi?


<><><><><><><><></> <><><><><><><><></>









25.05.2006, 22:06                       Post #11


Eminencjo, Panowie,

o co chodzi z tym szpagatem ? Dziewczyny robią szpagat taki jak tancerki w finale kankana ?
Ale poco to ? Na co ?
Czy też może to nazwa-zmyłka ?
Obejrzyj fotki z pod linka i przestań pisać debilne posty !!


Ten post został edytowany przez mpingo: 25.05.2006, 22:07













Post #12












7.06.2006, 08:07                                                                      arkus
Post #14


CZy ktoś wie co się z Nią stało - wyczyściło o głoszenia na sexatlasie i odlotach, a telefon nie odpowiada?









7.06.2006, 08:07                                                                               Post #15


NIECH KTOś JESli POTWIERDZI żE LASECZKA ZNIKłA, WTEDY PRZENIOSE DO "PRZETERMINOWANYCH

Niestety sam osobiście wykasowałem
ogłoszenia Ukochanej „D”
w sex atlas i na Odlotach - Paweł
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz