Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 grudnia 2020

26. ŻYCIE PANI WIZYTATOR vel PANI bez SKRUPUŁÓW vel DONY30 Z GANGIEM - LIPIEC 2012


Jak już wcześniej pisałem Wielki Brat Google dużo pamięta i dużo widzi co się dzieje w Internecie. Wspominałem, że Moja Ukochana „D” z wielkiej miłości do mnie (o czym z resztą świadczyły zamieszczone w bloogu listy!!!), próbowała oskarżyć mnie i wsadzić do "pudła", jak również chciała uzyskać ode mnie odszkodowanie w wysokości 100 tysięcy złotych za to, że Jej prostytucja utrudniła Jej karierę w zawodzie zaufania publicznego.  Smutne to, ale prawdziwe. Jednak to nie wszystko. Kiedyś przeszukując Internet pod kątem widoczności moich Nicków, których za czasów „D” używałem, tj. pppiotr i taurus trafiłem na stronę internetową, która w swoim adresie zawierała kompilację tych dwóch moich Nicków i była stroną blooga. Któż to mógł założyć i zamieścić w Internecie tę stronę. Jedyna osobą, która wiedziała, że używałem zamiennie tych dwóch nicków była Moja Ukochana „D”. Można sobie pomyśleć, że to tylko bloog za bloog, ale tak nie było. Blog ma tylko stronę tytułową „Życie z gangiem”. Ważnym elementem tej strony jest zdjęcie przedstawiające szablę samurajską. Już na pierwszy rzut okiem kojarzy się to z groźbą, ktoś mi pokazuje szablę a w domyśle można myśleć, że klinga tej szabli jest skierowany w moja stronę. Ciekawe kto ma być wykonawcą tej grożby???. Do tego jeszcze napis pod szablą - „Życie z gangiem”. Domyślam się, że twórca tej strony, szablę i tytuł kieruje w moją stronę. Jaki to jest gang? Czy może ja mam być jego przywódcą. A jeśli tak to gang zazwyczaj jest wieloosobowy i składa się z wielu przestępców. A ja jestem przecież sam jeden. I również gdybym był członkiem gangu to dawno z pomocą Mojej Ukochanej „D” zajęły by się mną odpowiednie służby. Na tej samej stronie internetowej jest informacja, co to „Życie z gangiem” ma zawierać. Mają to być „Wspomnienia o człowieku, który miał wszystko oprócz człowieczeństwa”. Otóż wg wikipedii -  Człowieczeństwo” - zbiór cech uważanych za charakterystyczne dla gatunku ludzkiego, do których zaliczamy między innymi: sposób formułowania myśli, język, uczucia i zachowanie. Tak więc Moja Ukochana „D” uważa, że jestem osobą pozbawioną „człowieczeństwa”, co przez negację należy rozumieć, że Ona jest uosobieniem „Człowieczeństwa”. Szczególnie z tą klingą szabli samurajskiej skierowaną w moją stronę!!!
Adres internetowy blooga - http://pppiotr-taurus.blogspot.com/
CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz