Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 grudnia 2020

14. II DRUGA STRONA MEDALU-BDSM; FETYSZ; TRAMPLING

 
 
W moich kontaktach z „D” stale przebijało się na czoło pytanie „dlaczego?”; „dlaczego do tego wszystkiego doszło?”. Teraz wiem, że „D” wszystko robiła aby pomniejszyć swoja winę w tych zdarzeniach. Winne było Jej wychowanie, Jej towarzystwo, Jej miłości….. 
Gdy dwoje dorosłych ludzi spotyka się z sobą w którymś momencie ich życia to każdy ma za sobą jakąś przeszłość. I jeśli dalej zamierzają z sobą być to strony winny wyjaśnić sobie nienormalne etapy przeszłości, obustronnie je przyjąć do wiadomości na tyle aby nie zaburzały ich przyszłego wspólnego życia. Ukrywanie przeszłości przed partnerem której prawda z czasem się ujawnia jest zabójcza dla związku.  Potwierdza w tedy tylko fakty, że to co było złe w przeszłości nie skończyło się i przypuszczalnie będzie trwało dalej. Ja w swoim związku z „D” w sierpniu 2006r. wiedziałem już o Jej przeszłości dużo i stale dowiadywałem się nowych rzeczy ale nie od „D”. Na pytanie „dlaczego?” odpowiadała tak, że potwierdzała już fakty które znałem jednocześnie opisując je w taki sposób aby należało rozumieć, że były to zbiegi wielu negatywnych okoliczności i wpływ złego otoczenia przy minimalnej Jej złej woli a zawsze dobrych intencjach. Prawda była jednak zupełnie inna -  przerażająca; większość wyjaśnień to było jedno wielkie oszustwo. Po co to było robione, dokładnie do dnia dzisiejszego nie wiem. Czytając teraz kolejne listy można pomyśleć, że ta biedna dziewczyna odkrywała się przed tym skurczybykiem (albo inaczej mnie nazywając) a ja teraz to opisuję. Dlatego też na bieżąco będę wprowadzał w tekst swój komentarz z faktami o których dowiedziałem się rok, dwa lata lub jeszcze później aby pokazać jaka w tym wszystkim kryła się perfidia, oszustwo, zwyrodnialstwo, wyrafinowanie itp. Najpierw jeszcze wrócę do okresu intensywnej prostytucji „D” od 20 marca 2006r gdy dała ogłoszenie w sex atlasie.pl a potem na odlotach.pl; teoretycznie zakończonej 24 maja 2006r. gdy zjawiłem się u Niej z wydrukami Jej ogłoszeń. W okresie tym oprócz dużej ilości maili wymienialiśmy się też sms-ami które wysyłała do mnie w przerwach spotkań z klientami. Gdy teraz patrzę na ich treść w dalszym ciągu nie mogę zrozumieć co ta dziewczyna ode mnie chciała; po co była ta cała mistyfikacja; po co pisała do mnie te potwierdzenia miłości siedząc na kutasach klientów; po co……….?????????
Jaki to trzeba mieć skurwysyński charakter, żeby tak kogoś traktować!!!!!!!!!!
 
Data:: 06-03-12 15:46

Tak bardzo Cię kocham P ... Tak, SMS dotyczył przyszłości. czekam na spotkanie z Toba Umiłowany.
20 marca „D” dała ogłoszenie o prostytucji


Data:: 06-03-29 18:21

Nie wiem co powiedziec ... Brak mi slow. Przepelnia mnie milosc i zachwyt dla Ciebie.
W tym momencie prostytucja ”D” już idzie cała parą; następnego dnia były już informacje na portalach garsoniera.com.pl, fetysz.pl, bdsm.pl, że Dona30 to nikt inny jak Pani Wizytator, Pani bez Skrupułow, Bogini fetyszu. Ze teraz  Każdy może już rżnąć swoją wymarzoną Boginię za jedyne 300 zł, aby je tylko miał.

Data:: 06-03-29 19:39
Piszesz tak pięknie, tak pięknie mnie dotykasz, tak pięknie na mnie patrzysz, tak pięknie mnie kochasz ... Jesteś spełnieniem moich nazwanych i nie nazwanych marzeń o mężczyźnie. Kocham Cie cała sobą i bezgranicznie mój Kapitanie.
A czym kochała swoich klientow??????

Data:: 06-03-30 22:59
Moj Kapitanie, ciagle jestem myslami z Toba ... Moja milosc do Ciebie jest bezwarunkowa, bezgraniczna i niepowtarzalna. Moj zachwyt Toba jest nie do wypowiedzenia a szczescie jakie daje mi Twoja obecnosc w moim zyciu jest bezcennym darem losu. Kocham Cie P. 

Data:: 06-04-01 13:43
Im wiecej Ciebie tym mniej ... Nie umiem juz powstrzymywac lez bolu braku Ciebie moj ukochany P.
Znowu fałszywe łzy!!!!!!

Data:: 06-04-01 23:09
Kocham Cie najpelniej jak umiem, kazdym oddechem wolam o Ciebie ... Moja milosc, zaangazowanie nie jest ,,za bardzo,, jest moim prawdziwym, szczerym uczuciem wypelniajacym moj swiat. Serce mi peka ... Kocham Cie P.
Ale jak siedziała w burdelu to serce Jej nie pękało.

Data: 06-04-02  21:22
P moj cudny, jestes ciagle przy mnie. Widze Twoja usmiechnieta twarz, czuje uscisk Twojej dloni w kieszeni  Twojego plaszcza...  Czulam sie tak wspaniale gdy szlam  ulica speleciona dlonia z Toba-Mezczyzna mojego zycia. Nie moge doczekac sie spotkania z Toba  jutro  moj  ukochany Piotrze. Twoja D  

Data:: 06-04-04 21:48
Umilowany moj, jestem rozdarta bolem  smutku ktory Ci zadalam, bolem braku Ciebie, bolem niemoznosci bycia z Toba... Tak bardzo Cie kocham...  Twoja D

Data:: 06-04-04 22:46
Moj Kochany, jestem juz w lozeczku i marze o seksie z Toba. Nieustajaco jestes ze mna, bardzo Cie kocham i bardzo brakuje mi Ciebie. Tule sie do Twojej chusteczki i chlone Twoj zapach. Przepadam za Toba. Twoja D

Data:: 06-04-05 21:34
Przeczytalam e-mail, poplakalam, odpisalam. Moj Umilowany, jestem na zawsze, bez wzgledu na wszystko Twoja.
Bez względu na wszystko – tak się nazywał burdel na Freta.

Data:: 06-04-05 09:18
P moj cudny, Milosci mojego zycia, jeszcze kilka godzin i bede z Toba szczesliwa, bezpieczna, spokojna, kochana. Trzese sie do Ciebie ...
„D” wraca ze spotkania z prezesem „S”  w  „K”

Data:: 06-04-06 11:36
Tak bardzo Cie kocham i jestem szczesliwa nasza miloscia. Jestem cala bez reszty Twoja.

Data:: 06-04-06 12:41
Moj Umilowany, jestem caly czas z Toba, ciagle Cie widze, czuje Twoj zapach. Jest mi z Toba niewyslowiono cudnie. Jestes mezczyzna wykraczajacym poza rubikony mojego spelnienia. Pragne Twojego ciala i umyslu. Kocham Cie moj P.

Data:: 06-04-06 15:26
Uwielbiam Cie sluchac, patrzec na Ciebie, dotykac, czuc Ciebie ... Pozadam Cie nieprzyzwoicie bardzo.
Miala co dziennie tyle sexu i jeszcze mnie pożądała ??????


Data:: 06-04-06 17:33
Rozladowala mi sie bateria teraz jestem na kabelku i pisze do Ciebie. Przesylam tysiace pocalunkow. Twoja D
To nie bateria się rozładowała tylko spotkanie z klientem; teraz była na „kablu klienta”

Data:: 06-04-08 00:21
Jestem w lozeczku i przed zasnieciem caluje Twoje cudne usta, klade glowe na Twoich piersiach, przytulam sie i zasypiam szczesliwa utulona Twoja miloscia, cieplem, oddechem, biciem serca. Spij wygodnie i snij bajkowo moj Uteskniony Mezczyzno. 
Utęskniony – co za perfidia; własnie wrociła z pracy w burdelu

Data:: 06-04-08 9:21
Przeslicznie napisales... Lzy wzruszenia plyna mi po twarzy a serce drzy szczesciem, miloscia, pozadaniem. Moj Umilowany P
Znowu te kłamliwe łzy!!!!!

Data:: 06-04-08 19:07
Moj Kapitanie, przeczytalam poraz kolejny Twoje  listy i zachwycilam   sie na nowo pieknem  Twojego piora - pieknie, starannie dobierasz slowa. Czytajac Twoje slowa słysze Twoj przepiekny meski glos, widze  Twoja pociagajaca sylwetke. Zachwycam sie Toba, pragne Cie, szanuje, kocham,potrzebuje. Tesknie..  

Data:: 06-04-08 22:37
Tak, kochamy sie moj Umilowany.
Tak, Ona pierdoliła się z klientami, ja Ją kochałem i to znaczyło, że my się kochamy!!!!!

Data:: 06-04-08 22:19
Wiesz, to przerazliwy bol braku Kogos kogo bardzo sie kocha... Kocham Cie P. Twoja D

Data:: 06-04-08 13:33
Cokolwiek ogladam zastanawiam sie czy Tobie by sie podobalo, wszedzie Cie widze, moja pamiec Ciebie syci moja dusze i poteguje tesknote i pozadanie. Tak bardzo Cie kocham P
Na pewno kochana „D”  klienci których nago oglądałaś, którym wylizywałaś jaja i odbyty, którzy pierdolili Cię tak jak chcieli - mnie by się nie podobali!!!!!

Data:: 06-04-08 10:37
Bardzo Cie kocham P.

Data:: 06-04-09 14:01
Moj Kapitanie Umilowany, jestesmy na obiedzie z rodzina i Ty jestes obok mnie. Uwielbiam Cie Piotrze i nieprzyzwoicie pragne. Twoja D
Wtedy była z prezesem S w K

Data:: 06-04-12 15:43
Jestem szczesliwa Nasza Miloscia. Bardzo Cie kocham P.

Data:: 06-04-12 15:45
P, kochaj mnie a bede najszczesliwsza kobieta w galaktyce. Ja kocham Cie szalenczo i bezwarunkowo.
Sobie nie stawiała żadnych warunków.

Data : 06-04-12 15:51
P umilowany, zastanawiam sie czy nasza milosc to blgoslawienstwo czy przeklenstwo... Kocham Cie cala soba, pragne Cie, szanuje, podziwiam, potrzebuje... Mam Twoja milosc  ale nie mam Ciebie, nie mam szans na bycie z Toba. To przerazliwie boli. Szczescie bywania z Toba  jest warte tego bolu. Musze nauczyc  sie  z tym zyc ale prosze: pomoz  mi bo szarpie mna bol niemoznosci bycia z Mezczyzna mojego zycia. Szalenczo Cie kocham  P.  Twoja  D
Teraz już wiem, że to było moje przekleństwo a Jej skurwysyństwo największego kalibru

Data:: 06-04-12 15:52
Jestes moja autentyczna, unikalna Miloscia. Dajesz mi szczescie, radosc, spelnienie. Nieprzyzwoicie bardzo Cie pragne i kocham ponad wszystko. Twoja D
To jest autentyczna miłość!!!!!!

Data:: 06-04-12   15:47
Ja Cie nigdy nie odstawie moj umilowany P, ja poprostu wije sie z bolu tesknoty za Toba. Kocham Cie szalenczo i bezwarunkowo ale temu towarzyszy bol i o tym pisze jako przeklestwie. Los dal mi Ciebie, wielka milosc, dal mi szczescie w Twojej osobie ale kaze za to placic  bolem niemoznosci bycia z Toba. Twoja kochajaca Cie bezgranicznie i bezwarunkowno ale cierpiaca D
Nigdy mnie nie odstawi….!!!     


Data:: 06-04-14 13:38
P moj umilowany, tak bardzo ucieszylam sie gdy zobaczylam ze dzwonisz. Gdy rozmawiam z Toba serce mi bije jak oszalale a radosc wypelnia mi dusze. Kocham Cie

Data::06-04-15 15:45
Kochany, potrzebuje Twojej milosci bo moja do Ciebie jest tak ogromna, ze gdyby nie byla  o dwzajemniona  doprowadzila by  mnie  do  obledu, moje  zycie  stracilo by teraz radosc, umarlaby wiara w szczescie. Jutro jedziemy do Tesciow, teraz jestem z Toba. Caluje i tule sie do Ciebie moj P. Twoja D
„Gdyby nie była odwzajemniona doprowadziła by Ją do obłędu”; czy ja miałem też być prostytutką i pracować w burdelu??? Bo to przecież jej miłość!!! 

Data:: 06-04-16 11:07
Moj Kapitanie, zycze Ci spelnienia Twoich marzen. Wiem tez, ze gdy one sie spelnia ja bede szczesliwa. Bardzo tesknie do Ciebie Kochany

Data:: 06-04-18 09:39
Ukochany, tysiace pocalunkow na dzien dobry. Nie moge sie doczekac spotkania z Toba...Tak bardzo pragne Twojej cudnej duszy i ciala. Kocham Cie P ogromnie

Data:: 06-04-16 13:16
Tak, P kocham Cie bardzo calym sercem i dusza. Jestes nieustajaco przy mnie, przy sniadaniu i zyczeniach moje mysli byly z Toba. Tesknie za Toba bardzo...

Data::  06-04-18 15:42
P najukochanszy, ja tez jestem szczesliwa i wiem napewno ze nigdy nie przestane Cie kochac i zachwycac sie Toba. Teraz bede tesknic ale juz inaczej bo wiem ze nasza milosc ma sens. W pamietniku pisze Twoim  dlugopisem, pachne perfumami od Ciebie, mam Twoja chusteczke a przede wszystkim Ciebie moj Ukochany w moim sercu, myslach, wspomnieniach. Szczesliwej  podrozy Umilowany. Twoja milujaca Cie D.  
Czy to wszystko nie jest skurwysyństwem???? Słów mi brakuje.
 
Data:: 06-04-18 19:36
Kochany moj, odliczam godziny do spotkania z Toba. Nie moge sie na niczy skoncentrowac, ciagle mysle o Tobie, wspominam, marze. Bardzo Cie kocham. D
Biedni klienci, nie mogła się na nich skoncentrować

Data:: 06-04-19 23:17
jestes juz w Wawie? Usycham... Boze jak ja Cie P kocham. Twoja bezgranicznie D
Znowu miesza prostytucję z Bogiem.

Data:: 06-04-20 22:30
Juz placze, juz tesknie, przerazliwie mi Ciebie brakuje P. Jestes Mezczyzna mojego zycia ktorego kocham cala soba. Piotrze najdrozszy moj ...
No nie mogę jak to czytam.. Jakie to wszystko skurwysyństwo. Gdzie taka podlość się w ogóle narodziła

Data:: 06-04-22 17:33

Moj Kapitanie, bardzo mi Ciebie brakuje. Ciagle mi Ciebie malo. Kocham tak mocno ...

Data:06-04-25  14:31
Mam teraz chwile i pisze do Ciebie moj Najdrozszy. Milosc do Ciebie wypelnia  moje serce i umysl, potrzebuje Twojej milosci, obecnosci, tro ski... Piotrze moj umilowany, siedze a lzy ciekna mi z oczu i serce drz y... Tesknie za Toba  bardzo,  nie wyobrazam sobie mojego zycia bez Cie bie... Kochaj mnie prosze  
Teraz ma chwile wolna miedzy jednym klientem a drugim… Gdybym to ja wtedy wiedział….!!!!!

Data:: 06-04-27 15:39
Najdrozszy umilowany Kapitanie, jade na UW i jak tylko bede wolna dam Ci znac - zakladam ze ok. 17. Bardzo Cie kocham i zyje Toba. Twoja Doroteczka
UW to też był klient; ja miałem po nim spermę zlizywać……

Data:: 06-04-28 11:41
Bardzo Cie kocham P. Przesylam tysiace pocalunkow i lezki tesknoty. Zakochana w Tobie D.

Data: 06-04-30 00: 00
Chce  zlozyc Ci jako pierwsza zyczenia z okazji Twoich….. Moj Najdrozszy, Najcudowniejszy, Umilowany Piotrze z calego mojego uwielbiajacego Cie serca  i umyslu zycze Ci abys zawsze byl kochany wielka miloscia pelna zachwytu, szacunku, pozadania - zycze Ci zatem  mojej Milosci  moj Kapitanie, Mezczyzno mojego zycia. Calkowicie Twoja D
I życzyła mi właśnie takiej swojej milości. Czy to nie jest straszne; jak można być takim skurwysynem .


Data:: 06-04-30 18:51
Kochany moj P, serce mi sie do Ciebie rwie ... Jestesmy u…... Sporo ludzi a mi tak pusto... Brakuje mi Ciebie Piotrze, nie umiem znalezc sobie miejsca, ukojenia... Kocham Cie cala soba moj Umilowany. Twoja Doroteczka

Data:: 06-04-30 19:49
Kochany, tesknie do Ciebie, pragne Twojej obecnosci, glosu, dotyku, smaku, czulosci, pocalunkow, pragne Cie bardzo, przepadam za Toba P. Kochajaca D

Data:: 06-05-01 16:47
P, serce mi sie do Ciebie rwie, chce poczuc Twoj dotyk, usta, Twoja meskosc potem wtulic sie w Ciebie i sluchac mojego Kapitana. Kocham Cie ogrmnie i pragne.

Data:: 06-05-02 01:14
Najdrozszy, nie moge spac... Mysle o Tobie, tesknie ogromnie. Nie moge zyc bez spotykania sie z Toba... Boze, jak ja Cie kocham i potrzebuje Cie P fizycznie.
Wróciła tak poźno z pracy w burdelu, po takiej robocie potrzebuje mnie jeszcze fizycznie…. I do tego miesza jeszcze BOGA!!!!!

Data:: 06-04-12 15:40
Bardzo mi Ciebie brakuje ... Chcialabym usiasc Ci na kolanach, wtulic sie w Ciebie, calowac Cie, kochac sie z Toba, zalewac Twoja meskosc sokami namietnosci ...

Data:: 06-04-12 01:09
Nie rozumiem - jak moglbys mnie skrzywdzic? Wyjasnij mi prosze. Nie moge zasnac, ciagle o Tobie mysle. Caluje i przepraszam za ten moj dziwny stan dzisiaj, bylam oszolomiona spotkaniem po tak dlugiej, bolacej tesknocie. Kocham Cie P niewyobrazalnie bardzo.

Data:: 06-04-12 15:44
Bardzo Cie kocham moj Kapitanie, bardzo potrzebuje Twojej milosci. Twoja obecnosc w moim zyciu jest moim szczesciem, jest darem losu ktory wypelnia mi serce i umysl. Ciagle mi Ciebie malo i malo... Kocham Cie moja Jedyna Prawdziwa Milosci.

Data:: 06-04-11 20:31
Kocham Cie najpelniej jak potrafie P moj najcudowniejszy.
To się nazywa najpelniejsza miłość; z udziałem tylu (???) szwagrów.

Data:: 06-04-07 13:09
Bardzo Cie pragne P. Podniecam sie slyszac Twoj glos. Caluje bardzo bardzo mocno Najukochanszy

Data:: 06-04-08 23:50
marzac o Tobie Moj Kapitanie, chcialabym byc chociaz powietrzem wokol Ciebie a jeszcze chetniej Twoja kolderka. Bardzo Cie pragne... Zasypiam teraz  Kochany.

Data::   06-04-09   16:36
Moj Kapitanie, nigdy nie sadzilam ze spotkam kogos kto uosobii moje marzenia, wyobrazenia o mezczyznie.  Nagle  pojawiles sie Ty i okazalo sie ze wykraczasz poza rubikony mojego  spelnienia, że moje wyobrazenia , marzenia przycmiewa Twoj  blask. Jestes moim Cudem. Moj swiat zmienil sie i juz nigdy nie bedzie taki jak przed poznaniem Ciebie moj P, moja Milosci. Twoja kochajaca Cie nade wszystko D.
To znaczyło, że miała na zawsze zostać prostytutką?????.

Data:: 06-04-09  17:12
Moj Umilowany, gdyby moje  myslenie o Tobie materializowalo sie w SMSach to zadna komorka nie bylaby w stanie przyjac tej ilosci. Nieustajaco jestes ze mna. Jestes  mi Najmezniejszym Mezczyzna, Najwspanialszym Kochankiem, jestes mi Autorytetem, Spelnieniem moich nazwanych i nie nazwanych marzen. Kocham  Cie.    

Data:: 06-04-09 23:23
Spij wygodnie i snij bajkowo. Jeszcze kilkadziesiat godzin i bedziemy ze soba. Nie moge sie doczekac, trzese sie do Ciebie P. Caluje na dobranoc i dzien dobry

Data: 06-04-10   18:56
Moj Umilowany P, wracam juz do Ciebie nawet nie pisze ze do Wawy bo ona bez Ciebie jest pusta. Wypelniasz moje mysli, moje pragnienia,  marzenia, radosc, spelnienie nosi Twoje imie. Moj swiat nigdy  nie bedzie taki sam. Kocham Cie najpelniej, najpiekniej jak potrafie. Twoja D
Tak ukochana „D” – nie wrociłaś do Warszawy ale do swoich klientów…..i swojej ukochanej pracy….  

Data:: 06-04-10 21:02
Umilowany moj, serce mi rozrywa bol niemoznosci bycia z Toba. Kocham Cie P i bardzo pragne. Twoja D 

Data:: 06-05-01 18:12
Kochany, ciagle mam przed oczami Twoja Twarz, wspominam Twoje pocalunki, inhaluje sie zapachem Twoich perfum. Jestes bezustanie przy mnie, tesknie bardzo ale tez jestem szczesliwa ze moge tesknic bo doznaje tak cudownej milosci. Kocham Cie P szalenczo. Twoja bez reszty D

Data:: 06-05-02 17:49
Kochany moj, moje zycie bez Ciebie byloby wegetacja. Bardzo Cie kocham, pragne i szanuje. Milosc do Ciebie i uczucia ktore jej towarzysza jest wielkim szczesciem. 

Data:: 06-05-03 15:50
P, ledwie wyszedles a juz placze... Tak bardzo Cie kocham... Tak barkuje mi juz Ciebie...
Już płaczę – tak się nazywa kolejny klient który przyszedł po mnie!!!!

Data:: 06-05-03 20:16
Kochany moj P, zyje naszym dzisiejszym spotkaniem.Przepelnia mnie radosc Naszej Milosci. Kocham Cie szalenczo. Jestes teraz ze mna w Lazienkach na spacerze.
Teraz klient nazywa się „Łazienki”

Data:: 06-05-04 11:18
Moja Najukochanszy na swiecie,  bardzo jestem z Toba szczesliwa. Twoja D

Data:: 06-05-05 11:11
Kocham Cie P przeogromnie i pragne Cie tak bardzo ze myslac o Tobie prawie plyne.
No to klienci mieli dobrze ponieważ cały czas ukochana moja „D” była spulchniona

Data:: 06-05-05 12:52
Jestes Miloscia mojego zycia P, moim Autorytetem, moim Pozadaniem. Kocham wszystko w Tobie i bardzo Cie potrzebuje by zyc, by cieszyc sie zyciem. T.D.

Data:: 06-05-05 19:24
Jestes i byles cudowny. Czuje sie spelniona. Chcialabym byc teraz z Toba tak zwyczajnie. Jestes moja Miloscia, chce byc z Toba zawsze
Na zawsze – czy ja zasłużyłem na takie skurwysyństwo????

Data:: 06-05-06 17:48
Kocham Cie do obledu. Gdy jestem z Toba to jestem w niebie, dajesz mi niewypowiedziane szczescie. Kazda godzina bez Ciebie jest zbyt dluga. Kocham Cie moj Kapitanie

Data::  06-05-07  09:35
Kochany  moj  Najcudniejszy, przesylam tysiace pocalunkow na dzien dobry.  Marze by obudzic sie w Twoich ramionach. Kocham ogromnie. Jestesmy z …….. w drodze na dworzec potem jedziemy do ………. W Wawie bede wieczorem i pewnie nie zobaczymy sie dzisiaj, bardzo mi smutno.. Tak bardzo potrzebuje Twojej obecnosci... Twoja D.  

Data:: 06-05-07 16:01

Kochany moj P, brakuje mi Ciebie przerazliwie bardzo. Twoja D



Data:: 06-05-07 23:03
Kochany moj P, nawet jednodniowa rozlaka jest mi cierpieniem... Tesknie ogromnie, kocham bezgranicznie i pragne Twojego cudnego serca, umyslu i ciala. TD

Data:: 06-05-08 20:22
P moj Najukochanszy, nawet kilka minut z Toba to balsam na moja steskniona dusza. Kocham Cie przeogromnie i pragne bardzo. T.D.

Data:: 06-05-08 23:03
Najdrozszy moj... Nie umiem juz zyc bez Ciebie. Jest mi smutno gdy nie moge Cie  miec dluzej, gdy nie moge dawac Ci siebie tak bardzo tego pragnac. Prosze bys nigdy nie watpil w moja milosc bo ja naprawde kocham Cie moja pierwsza, prawdziwa, gleboka miloscia a moje serce jest w Twoich cudnych dloniach. TD  
„nie mogę dawać Ci siebie tak bardzo tego pragnąc” – za to daje siebie klientom w burdelu. „Proszę byś nigdy nie wątpił w moją miłość” – Jezu, ależ to było skurwysyństwo największego kalibru!!!!!

Data:: 06-05-09 21:42
Kocham Cie ogromnie nawet gdy nie swiergocze. Nic nie jest w stanie umniejszyc mojej milosci do Ciebie. Twoja na zawsze D.

Data:: 06-05-10 00:15
P, Milosci moja... Ciagle mi Ciebie brakuje... Po dzisiejszym spotkaniu czuje sie dziwnie, nie nasycilam sie Toba choc bardzo sie ciesze ze poplynales. Kocham, pragne, podziwiam, potrzebuje Cie. TD

Data:: 06-05-10 08:20
Sam mnie uczysz ze brak zlej wiadomosci jest dobra wiadomoscia, nie martw sie moj Najukochanszy na zapas. Ja Cie kocham, chce byc z Toba i to jest constans a inne rzeczy sie czasem zmieniaja. Caluje i tule sie do Ciebie moj Najdrozszy, Ukochany P. TD

Data:: 06-05-10 19:06
bardzo Cie kocham P i nie mam nic cenniejszego poza naszym zwiazkiem. Twoja na zawsze i kochajaca Cie cala soba D

Data:: 06-05-11 09:14

Jestes moim Wszystkim P. Zakochana w Tobie D



Data:: 06-05-12 12:24
Kochany moj, jestem z mezem - nie mam szans zobaczyc Cie dzisiaj. Rozmowa z p.Z konstruktywna. Zadzwonie ok 1. Kocham Cie szalenczo. TD
Ciekawe z czyim mężem wtedy była??? Ale zajął Jej całe popołudnie; widocznie dobrze płacił.   „Rozmowa z  panem „Z” konstruktywna” – umówiłem moją ukochana „D” ze swoim znajomym w sprawie pracy dla Niej; załatwiłem to bez wcześniejszego przesłania CV którego „D” nie chciała  mi przekazać.  Żeby pan „Z” wiedział, że przysłałem mu na rozmowę czynną prostytutkę którą jeszcze polecałem jako moją krewną !!!!!

Data:: 06-05-12 16:26
Bardzo Cie kocham P.

Data:: 06-05-12 17:46

Bylam tam moj Najukochanszy. Caluje tysiace razy. TD


Tego SMS-a pamiętam. „D” wysłała mi go z pociągu. Wtedy mi powiedziała, że jedzie na chrzciny dziecka znajomych. Jak teraz wiem jechała na kolejne spotkanie z prezesem „Spiritem”.  W „K” czekała już na nich wynajęta prostytutka do trójkąta. Prezes „S” jeździł ze specjalnym stolikiem na którym mu gniotły kutasa.

Data:: 06-05-12 22:52
Kochany, Uteskniony, Upragniony, jestem na miejscu. Brakuje mi Ciebie... Tak bardzo Cie kocham ze nie mam nic poza Toba. Twoja na zawsze D.
No właśnie – już siedzi na kutasie prezesa i przesyła mi zapewnienia miłości do mnie.

Data:: 06-05-13 15:53
Moj Kochany, wszedzie jestes ze mna. Tesknie za Toba bardzo.
To już się zrobił się z trójkąta czworokąt.  Nie wiedząc brałem udział w zbiorowej orgii „D” + prezes + wynajęta prostytutka + ja.

Data:: 06-05-13 22:26
Kochany moj P, bez Ciebie nie ma pelni szczescia, radosc jest przygaszona, smutek głebiej rani dusze. Nie chce byc bez Ciebie. Kocham Cie, pragne i potrzebuje.
Panie Prezesie „S”, cos słabo się pan spisywał; pana Cudek – „D” nie miał po tych orgiach pełni szczęścia.

Data:: 06-05-14 14:53

Kochany za 20 minut będę sama. Jestem w „K” z rodzicami. TD

To ten gnieciony kutas nazywany jest teraz „rodzicami”

Data:: 06-05-14 16:38
Kocham Cie ogromnie i tesknie za Toba. Jestes mi sloncem, marzeniem, spelnieniem. TD

Data:: 06-05-14 21:22
kochany, jestem w pociągu; na miejscu bede 22.45 spotkajmy sie zatem jutro. kocham ogromnie.
Wracała z ostatniej części pobytu z „gniecionym kutasem” z nad Zalewu Sulejkowskiego; pewnie samochodem. Więc moje wyczekiwanie na stacji aby Ja odebrać nie miało sensu.

Data:: 06-05-15 13:46

Kocham Cie cala soba P moj Cudowny. TD



Data:: 06-05-16 13:04
Moja milosc do Ciebie jest bezwarunkowa i niepowtarzalna, jestes spelnieniem moich nazwanych i nienazwanych marzen. Kocham Cie cala soba i niewypowiedzianie Cie pragne. Moje serce nalezy do Ciebie i tak pozostanie cokolwiek by sie nie wydarzylo. TD
„Moje serce nalezy do Ciebie i tak pozostanie cokolwiek by sie nie wydarzylo” – jak to czytam to mi się flaki w brzuchu wywracają. Jak „D” wrociła z „K” to zawiadomiła swoich (jak ona to nazywała „stałych klientow”), że jest znowu gotowa do kontynuowania tych znajomości, czyli dalszego pierdolenia za kasę. 

Data:: 06-05-15 22:14
P moj, cala zyje Toba. Kocham Cie ogromnie i pragne bycia z Toba jak powietrza. Kazdym oddechem wolam o Ciebie Piotrze - Mezczyzno Mojego Zycia. TD

Data:: 06-05-16 15:33

Kochany, wypijemy razem kawe o 16.15?  TD


Ilu od 10-tej do 16 tej klientów przyjęła; znowu przyniosła mi ileś spermy do wylizania.

Data:: 06-05-16 17:58
Kocham Cie Piotrze ogromnie. Dajesz mi szczescie. Jestes moim Marzeniem i Spelnieniem. TD

Data:: 06-05-17 16:34
Dziekuje moj Ukochany za tak cudne SMSy. Wzruszaja mnie i uszczesliwiaja. Kocham Cie ogromnie. TD

Data:: 06-05-17 23:07
Boze, Piotrze jak Ty pieknie kochasz ...
Znowu do tego skurwysyństawa powołuje się na BOGA; dwa lata później powiedziała mi, że byłem kiepskim kochankiem. Chwaliła natomiast tych młodych klientów którzy fantastycznie ją pierdolili.

Data:: 06-05-17 23:02
Kochany, film kiepski z reszta i tak nic z niego nie pamietam bo myslami odtwarzalam film naszego spotkania. Kocham Cie Piotrze ogromnie, szanuje i podziwiam. TD
W kinie była z klientem „P”. Też się w niej zakochał. Przerabiali prostytucję na kulturę.

Data:: 06-05-18 16:59
Kochany moj Cudowny Piotrze, kazde chocby najkrotsze spotkanie z Toba to miód dla mojej duszy. Twoj widok raduje moje oczy, Twoj dotyk jest ukojeniem, rajem nawet Twoj glos jest dla mnie pieszczota. Kocham Cie, pragne, nieustajaco zachwycam sie Toba. Bylabym najszczesliwsza kobieta bedac z Toba ale wiedz, ze jestem szczesliwa wiedzac ze mnie kochasz i kochajac Ciebie. Moje serce i marzenia skladam w Twoje cudne dlonie. Na zawsze Twoja, uwielbiajaca Cie Doroteczka  
Cieżko to skurwysyństwo nawet skomentować. Co ona w ogóle chciała ode mnie????

Data:: 06-05-18 20:21
Kocham Cie P...

Data:: 06-05-19 15:50
Kochany moj, Upragniony, Wykraczajacy poza rubikony mojego spelnienia Mezczyzno, ciagle mi Ciebie brakuje, ciagle o Tobie mysle, ciagle Ciebie pragne. Kochaj mnie prosze - Twoja milosc czyni mnie szczesliwa. TD


Data:: 06-05-19 16:08
SMS nie mial zastapic spotkania a mial zaakcentowac moja tesknote i pragnienie Naszej Milosci. Spotkajmy sie prosze tylko nie kupuj prosze słodyczy, jesli juz cos to sugeruje owoce. Kocham ogromnie i tesknie. TD

Data:: 06-05-19 21:55

Brakuje mi slow by wyrazic moja milosc i zachwyt dla Ciebie Najdrozszy. TD


Data:: 06-05-20 09:51
P Ukochany, nieustajaco jestes ze mna, trzese sie do Ciebie i nie moge sie doczekac spotkania z Toba Kochany. TD

Data:: 06-05-20 16:31
Kochany, juz za Toba tesknie...
  
Nawet nie wiem jak to wszystko podsumować. Nigdy w swoim życiu nawet sobie nie wyobrażałem, że można być takim …………..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz