Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 grudnia 2020

4. ILE TO JEST 140 ? - TAK WYGLĄDAŁA PROSTYTUCJA PANI WIZYTATOR

 ILE TO JEST STO CZTERDZIEŚCI???

Moja Ukochana "D" w ciągu dwóch miesięcy "przerobiła" co najmniej 140 kutasów. Czy to jest dużo czy mało? Dla normalnych związków mężczyzny i kobiety jest to ilość olbrzymia i w żaden sposób nie do zaakceptowania. Już po jednorazowej zdradzie związki się rozpadają!!! A co dopiero po takiej ilości zdrad. Do tego ja Paweł znajdowałem sie między tymi kutasami wraz z zapewnieniami o wielkiej miłości domnie. Czy takiej kobiecie można spróbować dalej wierzyć???? Czy po takich zdarzeniach w mózgu kobiety następują już takie zmiany, że kolejne zdrady już nie stwarzają żadnych wahań i wątpliwości i są czymś naturalnym? Nie na próżno Moja Ukochana "D" miała pseudonim Pani Wizytator i Pani bez Skrupułów !!!!

 
 
            STO CZTERDZIEŚCI TO JEST

WŁAŚNIE TYLE


Tak bardzo bym chciała, żebyś wiedział jednak, że zrobiła Ci to kobieta, która ponad swoje życie tego nie chciała, że dałaby wszystko, co ma żeby Ci to wynagrodzić, Że kocha Cię jak szaleniec, tak bardzo, że aż boi się tego uczucia - bo czuje je pierwszy raz. Żebyś Ty Pawle  wiedział jak przewartościował się mój świat przez te miesiące, jak wiele się nauczyłam, jak wiele mnie nauczyła Twoja Miłość, troska, żebyś Ty  wiedział, co przepełnia moje serce, żebyś Ty wiedział jak przeraźliwie żałuje, jakiego znaczenia nabrały słowa MIŁOŚĆ, KOCHAĆ, WIERNOŚĆ. (TYLE UKOCHANA "D" MUSIAŁA PRZEROBIĆ ABY ZNACZENIA NABRAŁY SŁOWA MIŁOŚĆ, KOCHAĆ, WIERNOŚĆ ).
Wiem, że nie jestem w stanie zadość uczynić krzywd wyrządzonych własną głupotą, ale proszę, chociaż  NIE WĄTP w siłę mojej miłości do Ciebie i w imię tej Miłości i tych najpiękniejszych chwil mojego życia proszę Cię - nie odtrącaj mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz